Hosszú távú együttműködésre lépett a Cinema City a Borsodi Sörgyárral, ennek részeként a Stella Artois alkoholos és alkoholmentes változatban, illetve a Borsodi Friss márkák alkoholmentes termékei kaphatók az összes Cinema City mozibüfében egy éven keresztül. Az együttműködés, illetve az ehhez kapcsolódó mozis kampány a lánc reklámértékesítő cége, a New Age Advertising koordinálásával jött létre.
Az értékesítéshez kapcsolódóan országosan 18 moziban szeptemberben elérhető volt egy speciális menüpromóció, amiben a közepes popcorn menüben a Borsodi Friss alkoholmentes sör három különböző íze közül lehetett választani. A médiaegyüttműködés további részét képezi egy Stella Artois on-screen kampány is, így a márka szpotját minden 20 óra után vetített film előtt bemutatták szeptemberben, és folytatni fogják ezt decemberben is a Cinema City mozikban.
„Ez egy kiváló lehetőség, hogy a Borsodi Sörgyár termékeit tovább népszerűsítsük. A Cinema City mozik Budapesten túl 13 megyeszékhelyen vannak jelen, így egy számunkra új értékesítési hálózattal bővült a piaci lefedettségünk, elérve a szórakozni vágyó moziközönséget” – nyilatkozta Peresztegi Ágnes, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója az együttműködés kapcsán.
(forrás: Kreatív Online)
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: